Wednesday, March 30, 2016

CERITA SAYA DAN ESP SHAKLEE

Huhuhu..rase sedih pulak ESP promo Mac 2016 ni dah nak habis... 


Tetibe rasa nak terobek pulak cerita macam mana saya terjebak dengan ESP Shaklee ni..


Saya mula ambil ESP masa mengandung anak kedua. Saya start Ambil masa kandungan umur 3 bulan. Masa ambil tu masih fasa mual-mual lagi. Tak berapa lalu nak makan. Minum ESP dengan mealshake buat sarapan pagi.. 

Masa bersalin tengok kulit baby halus mulus putih gebu jer.. eee.. geram.. badan pon semangat sikit banding dengan kakak nye. Inilah baby Shaklee saya.. Ayra Safiyyah.. Gamba ni masa umur die baru sehari. Bersalin di Hospital Ampang pukul 3 pagi. 





Masa nak bersalin pon alhamdulillah.. Lancar sahaja.. Mungkin asbab ambil vitamin yang cukup masa tengah mengandung.


Cerita menyusukan pulak, alhamdulillah.. susu badan banyak tetapi tak lah sampai tahap melimpah ruah penuh satu deep freezer. Cuma yang saya perasan susu bertambah pekat kalau haritu saya minum ESP. In terms of kuantiti tiada perbezaan yang ketara..


Rugi sapa yang tak ambil ESP especially mak-mak yang menyusu..

ni salah satu Testimoni mak menyusu yang ambil ESP.

Best kan?

Anda mak-mak menyusu yang ada masalah susu badan kurang? 


HUBUNGI SAYA DI 017 2412460 UNTUK DAPATKAN ESP SEGERA
.

Sharing is caring..






No comments:

Post a Comment