Tuesday, January 24, 2017

OMEGA GUARD KURANGKAN SAKIT TAPAK KAKI

Assalamualaikum..

Ni testimoni mak ngan abah saya sendiri.

Mula-mula mak saya yang makan minyak ikan omega ni. Sehari sebiji die makan. nak jimat katenye.. Selang 2 minggu lepas tu saya pon tepon mak, tanya die, ok ke makan minyak ikan tu?

die cakap ok.. hilang sakit tapak kaki. Alhamdulillah... dalam hati ni rasa macam syahdu je dapat kurangkan bebanan kesakitan mak.. Iye la.. mak kot... den apo2 pasal omak memang den touching lebeh.. huhu..

Sebelum ni, die ade cerite yang tapak kaki die akan rasa sakit sampai jalan terhencut-hencut (betul ke ejaan ni).. Especially bila bangun pagi atau lepas duduk dalam jangkamasa yang lama..


Tak lama lepas tu pulak mak cakap abah yang sakit kaki sampai jalan kene pakai tongkat pulak.. mak pon promote suruh abah makan minyak ikan omega tu jugak.. lepas tu die rasa dah kurang sakit. la ni dah boleh jalan sangat dah.. Dah boleh ngombe2 kat kedai naik moto. (ngombe bahasa jawa = minum)


ok la tu abah.. janji sihat..and hepi...


so, saya rasa memang berbaloi-baloi la beli. La ni, stok omega tu memang akan sentiasa ade je kat umah tu. Supplement terbaek untuk mak ngan abah. Nina sayang mak and abah.. Thanks for everything that both of you have done to me... huhu..


nah, ni saya velanja testimoni pengguna shaklee yang lain...








Sihat itu mahal kawan-kawan..

Jika berminat nak beli, Boleh Whatss App saya di 017 2412460


Terima kasih..



No comments:

Post a Comment