Thursday, April 7, 2016

Ruam Susu Hilang dengan HERBAL BLEND

Assalamualaikum...


Pada minggu lepas 24 hb Mac, saya berkesempatan untuk pergi ke Kota Puteri untuk COD krim herbal blend kepada pelanggan. Beliau whatsapp nak krim Herbal Blend satu. Saya dengan suami siap bawak anak-anak lagi waktu malam lepas makan malam terus berdesup pegi kesana. Sampai di sana dalam lebih kurang pkl 9.30. 


Bila dah sampai tu, sempat la berborak sekejap. Tanya nak bagi pada siapa krim ni? Die pon jawab, anak die kene ruam susu umur 3 bulan.

 'Alahai...kesiannya, baby kecik lagi..' saya berkata-kata dalam hati..


Si ibu ada beritahu yang dia dah pergi ke klinik dan Dr. bagi ubat steroid. Tapi si ibu x nak apply ubat steroid tu pada anaknya. ye la .. Kan kecik lagi. kalau saya pon x mau.. huhu



Pada hari ini. 7 April, saya follow up semula pelanggan saya tadi. Nak tanya progress anak dia macam mana..


MasyaAllah.. terkejut campur gembira saya tengok gambar anaknya yang terbaru..





Alhamdulillah..Ruam susu yang teruk tu dah hilang dah...=D


Setiap hari dia sapu pagi dan malam setiap kali selepas menyusu.. Bagus la krim Herbal Blend ni..


HERBAL BLEND.. Produk laku keras Shaklee.. 
Setiap minggu, pasti ada yang order produk ni.. =D



Saya sebagai pengedar Shaklee semakin mempercayai produk Shaklee..

Alhamdulillah..


kalau anak anda masalah ruam, boleh sangat-sangat cuba krim Herbal Blend ni..


Hubungi saya di 017 2412460 kalau nak cuba krim ini..


sharing is caring..







1 comment:

  1. http://www.ninaketerina.blogspot.my/2016/04/ruam-susu-hilang-dengan-herbal-blend.html#comment-form

    ReplyDelete